Solekan saya untuk semua majlis :

PERTUNANGAN l PRE-WEDDING l PERSANDINGAN l BERTANDANG l MALAM BERINAI l MAJLIS SIANG l MAJLIS MALAM l PHOTOSHOOT l DLL

Thursday, July 21, 2011

Rindu Dendam..!!

Assalamualaikum...!!!
Hey semua...!!

Sumpah saya rindu berblog lg..
Tu yg smpai 2 entri tok ari nie..
Bole kan,kan..??Huhuhu...
Da lame sangat xde entri yg mmberi ilmu kt blog nie..
So saje2 la jari jemari nk menaip n share info dgn sume..
huhu..

Saya suke + obses sgt dgan produk2 krayolan..
foundation2 die tersangat la saya suke..
Klu la saya btl2 berduet saya sure akan beli setiap koleksi die..
huhu,but coming soon,saya akan USAHAKAN jugak..
Baru2 nie saya study pasal produk krayolan nie,
Xspecially foundation die la..
Ade gak org2 yg ckap2 pasal KE-ORIAN produk nie..
rupe2nye xde lg istilah ori xori pasal produk nie,
sbb produk nie xla sebesar nama MAC,Bobbi Brown ++ tu sume..
cume yg mmbezakan kualiti produk nie dari keluaran negara je..


Bile ade org ckap krayolan dari india xtahan lama sbb die lg murah la,bla bla bla..
Hehhh,FAKTANYE produk2 dari india nie die lebih oily + lembab,
sbb org2 or pnduduk disitu kebanyakannye berkulit kering..
Dat y la bile kite yg dok M'sia nie pakai kuar la mcm2 hujah..
Kat M'sia nie lak kulit org2nye lebih oily ckit,
sbb tu la klu pakai krayolan buatan india org akan rasa xselesa,
n makeup lak akan terasa cam xtahan lama..
So xley la nk kate made in india xori..Ehhh,XBETUL tu..!!
Org2 M'sia bole la beli keluaran Germany utk memuaskan hati klu xpuas hati dgn made in india..
Tapi buat org2 yg berkulit kering,korg beli made in india sgt2 la sesuai,
xbole disangkal lg kelembapan yg akan dirasai nti + harga lak sedikit murah la..

Kesimpulannye,1 keluarga gak krayolan nie,
xkisah la dari negara ape pn..
Kalau la kt M'sia nie pn ade kilang Krayolan sndri msti saya bole borang dgan harga yg lebih murah kan,kan.??
hehehe..
Hope entri kali nie korg dapat timba sedikit ilmu dari saya..
Jumpa lg next entri ye u alls..!!

No comments:

Post a Comment