Solekan saya untuk semua majlis :

PERTUNANGAN l PRE-WEDDING l PERSANDINGAN l BERTANDANG l MALAM BERINAI l MAJLIS SIANG l MAJLIS MALAM l PHOTOSHOOT l DLL

Friday, August 5, 2011

Owwhhh,TAUFAN..!!!

Assalamualaikum..!!

Waaaaa,cm tak percaya je ari nie la hari2 last kt opis nie..
Weeyhh,btl nie,saya akan berpindah..!!
& tmpat tu lak tmpat yg saya tak mahu pergi..
Huhuhu..!!
Ehh,ini yg saya cite nie mmg ade kene mgena ngan tajuk..
Sebab ari nie,opis mmg kelam kabut,
cm kene taufan @ tmpat pmbuangan smpah @ baru abes peperangan @ blablabla lg la..
Sumpah betul nie..!!
Penat la mgemas weyhh..

Start mggu depan dah nk bertugas kt tmpat baru lak,
so cm sedikit sedih la nk tggalkan PBD (Pusat Bandar Damansara) nie..
sbb kt cnie la tempat 1st saya lapor diri & bertugas..
PLUS kt cnie mcm2 benda ade,
ade giant,ade watsons,guardian,McD,kfc,subway(yg sy obses),
ade starbuck,secret receipe,san francisco(saje salah spell)..
sob..sob..sob..(Tp tak leleh pn air mate)
Bak kate org,mmg senang la kt PBD nie..

Cmne la agaknye khidupan kt Putrajaya nti ekk??
dah la xde benda2 kt PBD tu sume,klu ade pn jauh weyhh,
kt PBD jalan kaki cross blok2 je..
HUrmm..

Dah la,xmau la cite pepanjang,kang bertambah sedih,
lgpn dah lari topik sgt2 dah nie..
Akhir kate,

SAYA PASTI RINDUKAN PBD

2 comments: