Solekan saya untuk semua majlis :

PERTUNANGAN l PRE-WEDDING l PERSANDINGAN l BERTANDANG l MALAM BERINAI l MAJLIS SIANG l MAJLIS MALAM l PHOTOSHOOT l DLL

Wednesday, October 5, 2011

Kelas Makeup Lagi..!!

Assalamualaikum..!!
Hye semua..Lame btl tak update belog nie..
Sebenarnye tak de masa pun nk meng-update..hehehe..
Tapi disebabkan kelas makeup saya nie,so saya harus lah update..!!

Pada 15/10/11,sekali lagi saya buka kelas makeup untuk org2 yg berminat dalam bidang seni solekan.. :))
Seperti biasa,sijil,makan tgahari,peralatan belajar & nota yg sangat berguna akan disediakan(nota bergambar)..!!!!!!
Untuk bulan nie harga 1 kelas solekan saya hanya pada rm100 shj..Walaupun murah,tapi kualiti pembelajaran yg ditimba mmg penuh & padat..segala trick,n petua juga akan di-share bersama..!!


Ingat ye semua kalau nk join kelas makeup saya :
Yuran RM100 ( Seratus ringgit sahaja )

Kelas pertama pada :
Tarikh : 15/10/2011
Masa : 2 pm - 6pm

Kelas kedua pada :
Tarikh : 30/10/2011
Masa : 7.30pm - 11.30pm

1 kelas di-limit kan untuk 5 org shj..!!
Demo n penerangan tersangat jelas(step by step learning)..!! so mudah nk belajar..
Jangan lepaskan peluang untuk join kelas makeup saya ya all makeup lovers..!!!
Muaaaahhhh..!!

No comments:

Post a Comment