Solekan saya untuk semua majlis :

PERTUNANGAN l PRE-WEDDING l PERSANDINGAN l BERTANDANG l MALAM BERINAI l MAJLIS SIANG l MAJLIS MALAM l PHOTOSHOOT l DLL

Tuesday, December 20, 2011

Makeup Persandingan Yang Sangat Natural

Assalamualaikum..hye..hye..hye..
Waahhh besemangat kot saya meng-update blog..hahahaha..
Dah alang2 rajin jari-jmari menaip kan..
hehehe..

Nie Last Week job makeup saya.. (17/12/2011)
Makeup persandingan..
Client mmg request nak sangat light makeup,no brown shave,nk fake lashes..!!
Bak kate mak pgantin "makcik nk tgok muke anak makcik,so xbyak perubahan rupe die,just saya fokus kt kulit muke die yg agak terok dgn aktif pimple,n scar,tp yg saya suke ialah skin tone die yg sangat cerah..senang saya nk pilih foundation.. :))
Jom layan gamba

Client : Syaz (tak tau nama full,sorry)
Tema : Soft Natural Look
Majlis : Persandingan
Permintaan : Tak cukur kening,tak mau pakai bulu mata palsu,taknak mate yg sng dark.. :)))

 1 : before.. thanx Neeza Makeover (MUA 4 "syaz"(client nie) solumnise) 4 the pic b4 nie
2 : After..Sebelom repair kening
3 : Final Done.. tadaaaaaaa (tgok sendiri lah)

 

 
Syaz with her Mother,Aunt,Uncle,n Cousin

Thanx sangat2 darl Syaz *pengntin* sbb suke makeup saya..
& kepada Neeza Makeover thanx jugak sbb percayakan art work tok ganti kan anda,hope anda tak kecewa dgn hasil kerja saya.. *wink..wink..* :))

Pada anda diluar sana klu nk merasa hasil kerja saya bole la contact saya di Facebook or call direct zila 012-342 8032
Byeee all.. :))

No comments:

Post a Comment