Solekan saya untuk semua majlis :

PERTUNANGAN l PRE-WEDDING l PERSANDINGAN l BERTANDANG l MALAM BERINAI l MAJLIS SIANG l MAJLIS MALAM l PHOTOSHOOT l DLL

Saturday, November 17, 2012

Update SEMUA makeup yg lepas..!!

Assalamualaikum kesayangan saya sekalian..!!
Alhamdulillah, mmg malam nie berkesempatan jugak nk upadate makeup job yg dah berzaman basi kot..!!

Mmg tak sangka betul beberapa bulan STOP update blog nie ramai yg marah,
rupenye bukan sume yg mengikuti perkembangan makeup saya die "FACEBOOK" ehh..!!
Ade yg mmg ikt blog takkala free jee.. :))

TQ support Fazila Lee uolls..!! hihihihi..
Disebabkan TERLALU byk dah terlepas,so saya update gamba2 jela ye..

Lets PICTURE TALKS ya dear.. :))

Makeup Dinner : Kak Fatehah (klang)



Makeup Dinner : Syafiqah



Makeup Sanding : Nadia (rawang)



Makeup Sanding
Makeup Nikah
Makeup Malam : Azrin ( rawang)






Makeup Nikah :



Makeup Siang : Sofea (putrajaya)



Makeup trial utk nikah : Ain (Cheras)



Makeup trial utk nikah : Emma (Bangi)



Makeup Trial utk Nikah : Nadia (rawang)




makeup Tunang : Ameera (Cheras)




makeup Tunang : Farhah (Desa Petaling,KL)



Makeup Model Demo



Makeup Nikah : Nadia (rawang)



Makeup Tunang : Sue (puchong)



Makeup nikah : Awien (ipoh,perak)



Makeup Sanding (1), Nikah(2) : Ain (Cheras)

1.

2.



Makeup Nikah (1), Sanding (2) : Emma (Bangi)

1.

2.


Makeup Tunang : Maya



Makeup Tandang : Sue (Putrajaya)




Makeup Photoshoot : Azeera (Cheras)


Yeyyyy..!! BERJAYA UPDATE semua..!!
Tapi sorry la uolls,sbb takde pon terperinci keterangan makeup2 tuh macam sebelom2 nie.. hihihi
Express la konon..!!
Tak kisah laaaa..!! JANJI saya update kan..!!

Dah puas belom jamu mate.??
Nanti ade lg makeup2 yg saya akan update..!!
Jangan risau.. ;))

Good nite uollssss..!!
Dah lewat malam nie,
baby pon dah tak dok diam nie,sbb mama die sbok dok menaip.. :))

No comments:

Post a Comment