Solekan saya untuk semua majlis :

PERTUNANGAN l PRE-WEDDING l PERSANDINGAN l BERTANDANG l MALAM BERINAI l MAJLIS SIANG l MAJLIS MALAM l PHOTOSHOOT l DLL

Friday, April 8, 2011

Impian FazieLa..

Assalamualaikum semua..


sebelum nak memasuki hujung minggu nie,
nak potpet-potpet la ckit ye..
Ari nie kite lari topik sikit la ye...hehehe..
Ini ttg saya la,memang la saya banyak sangat IMPIAN yang belum tertunai lagi..
Camne nak cite ek??Semua yang saya story kt belog nie semuanya berkaitan diri saya,
ape yang saya ghairah nak buat,yang saya suke, n ape2 je la..
name pun da CHINTA FAZIELA kan??hehehe..
yang lain tuh banyak laaaa,contohnye mcm nak wat bengkel solekan,nak ade butik sendiri,
tak pun nk ade kelas jahitan sendiri..hehehe..
tapi itu mungkin berkaitan kerjaya kot..
sebab IMPIAN yang saya maksud kali nie lain sangat lah,
yang berkaitan soal kehidupan peribadi saya,
impian yang saya maksudkan ialah.... PERKAHWINAN ..!!!!
hahaha.."Gatal betul la aku nie..!!"
Tapi serius lah,semua org akan berharap akan sampai gak waktu tu,
"kan,kan,kan????Betul tak??"
hehehe,ini topik besh kan??


tringin nak ade pelamin mcam nie....:

sweet je kan??



semua nie sumber dari GF adik saya yang comel..
tempah je la kt die hantaran kt die,die arif sangat bab-bab nie..
balik ke cerite balik ye,hehehe
kalau la ade bajet nk dapat pelamin cm nie,waaaaaa meme syok abih la ke??
hehehe...apehal la kuar kelate pulok..??huhuhu..
Then solekan yang cantik-cantik,wanna be a BARBIE DOLL..
Dengan kehadiran kawan-kawan terbaik,sedare mare,adik beradik yang saya sayang sangat,
mesti bermakna sangat-sangat utk saya..
hehehe..


Hope sangat Impian nie akan menjadi kenyataan tak lama lagi..
huhuhu...nak kate bersedia menjadi seorang isteri tuh mgkin la dah 70% kot,huhuhu..
Same-same la doakan untuk saya okey??
hanya terbaik yang saya pohon..


ini lah buah hati yang saya sayang,orang yang dah mencuri hati saya..


sO banyak nie je la cite merapu saya ye..lepas nie dah nak balik ke dunia yang nyata,huhuhuhu..
bangun la ye cik fazila,hehehe..
saya pun nk wish kepada kawan-kawan yang dah berpunya kat luar tuh,cepat2 la korg naik pelamin,
& jgn lupe plak amek pakej solekan dari saya..
huhuhuhu.."sempat gak tu promote" hehe..
dalam next entri kite cite-cite panjang lagi ye..

No comments:

Post a Comment