Solekan saya untuk semua majlis :

PERTUNANGAN l PRE-WEDDING l PERSANDINGAN l BERTANDANG l MALAM BERINAI l MAJLIS SIANG l MAJLIS MALAM l PHOTOSHOOT l DLL

Tuesday, April 12, 2011

Bulu Mata Hatiku..!!

Hye semua...!!!

Ari nie nk share dengan semua pemakaian dan pemilihan bulu mate,
selalunye kite akan pilih bulu mate yg kite nak then tros pakai kan??
and org biasenye akan lebih suke pilih bulu mate yang padat & tebal kan??
nak dapatkan mate yang lebih cntik lah kate kan..

Macam yang nie kan??yang tebal tu,padat & mampat..


Tapi untuk kali nie,saya pilih bulu mate yang jarang-jarang dan 2 layer,
untuk dapat kan kesan yang lebih natural,
lebih sweet,dan akan nampak seakan-akan bulu mate sndiri,
so xlar nampak too over, & sesuai kemane-mane je..

Cam 2 jenis bulu mate nie tau :



1st step apply la glue bulu mate tuh,bia jap dalam 50 second - 1 minit,baru lekatkan kt mate tau..
untuk layer yang pertama lepas lekat akan dapat kesan yang macam nie la..


sebelah kanan ye yang da lekatkan..

Macam xde kesan sangat kan??sebab bulu mate yang saya pilih jarang-jarang,dan lebih natural..
2nd step plak utk layer yang kedua akan nampak macam nie lah :

sila fokus mate belah kanan jugak ye..

lebih berbulu lah kan??hehe..
then kite ulang lah lagi step yang same kat mate lagi sebelah,
nie pandangan dari sisi dan atas lepas dah siap both side:


sisi

atas

selesai lah pemasangan bulu mate kite..

jom tengok result..!!

yang ini before pakai bulu mate :

sebelum pakai pun die mmg cntik..hehehe..

nie plak after selesai segala pemasangan nye :


bertambah cantik lagi kan??

nampak lebih natural kan??
sebenarnye pakai bulu mate x lah akan membuat rupe kite over,
kalau pemilihan bulu mate yang tepat..
jadi,sila lah cube ye semua..
pape pun thanx sangat-sangat kat model saya nie cik Lily,
next time sudi-sudi lah jadi model saya lagi..
hehehe..
Anda semua mesti cube ye,klu xley dapat hasil cm saya ajar nie,
contact je saya,untuk perkhidmatan profesional.. ^.^

No comments:

Post a Comment