Solekan saya untuk semua majlis :

PERTUNANGAN l PRE-WEDDING l PERSANDINGAN l BERTANDANG l MALAM BERINAI l MAJLIS SIANG l MAJLIS MALAM l PHOTOSHOOT l DLL

Monday, May 9, 2011

Bosan-Bosan,So Lihat-Lihat lah..

Hye semua..

Waaaa,lama sangat kot da xberbelog..hehe..
Biase la,da banyak keje + tenet problem + mood yang kurang stabil + sibok berkursus + baru lepas bercuti  = TAK BERBELOG lah ..
hahaha, "alasan banyak lah kau zila"..hehehe..
Minggu-minggu yang lepas mmg la mggu STRESS sangat-sangat bagi saya..
Macam-macam lah kot yang jadi..hurmm..
So saya pn bercuti lah menenangkan otak..
Dalam bercuti tu ada plak cik adik yang saya gelar "cik tikus makmal" yang comel nie nak jadi mangsa contengan saya,saya on je..

Jom tengok aktiviti saya..
Time nie malam eh,so gamba pun kurang cntik lah..
Tapi realitinya mmg sweet sangat lah hasilnye kt budak comel nie..

1st step :


Muke tak besalah je..

Apply foundation yg sesuai..

Lepas siap Apply fdtion & loose powder



Dan step2 seterusnya (haha,sori la da terabor da step sume) :
Lepas siap shading ape yg patut ++ & pemakaian bulu mate

Tanpa pencahayaan

Dengan pencahayaan.. Mata da Sharpe so cukup la dengan wane lips yang lebih light..Dan Selesai


Mode : Dengan pencahayaan





Selesai...!!!

No comments:

Post a Comment