Solekan saya untuk semua majlis :

PERTUNANGAN l PRE-WEDDING l PERSANDINGAN l BERTANDANG l MALAM BERINAI l MAJLIS SIANG l MAJLIS MALAM l PHOTOSHOOT l DLL

Wednesday, April 11, 2012

Makeup Dinner - Puan Sherry at Putrajaya (08/04/12)

Asslamualaikum.. hyeeeeee kawan2 semua.. huhuhuhu..
Akhirnye saya berjaya gak update hasil2 makeup saya utk ari nie,maklum saja lah,da berminggu bru nak update kan.?? kan ke da basi tuh..!! aiseeeyy... huhuhu..

Job makeup nie plak last minit sangat kot,sebelom tido pada 07/04 (hari makeupkan Lily) saya dapat sms mntak makeupkan pada keesokan hari nye plak.. :)) Papepon Alhamdulillah,rezeki kurniaan Allah.. :))

Majlis makan malam nie sempena majlis meraikan KSU baru kt Kementerian Perumahn Dan Kerajaan Tempatan *ewwaaahhh panjang lagi tuh nama kementerian*.. Weee~~~~ kementerian i tuh..!! grrrrrrr,bangga konon..huhuhuuhu..
Client nie PEGAWAI kt opis saya okeyy..!!! huhuhuhu.. so die request makeup yg wat die cantik,n alhamdulillah die suke sangat..~ *saya pon suke jugak* huhuhu..

Jom laaaaaa kasi layan gambar.. ~ :))

Tapi so sori sebab saya terlupe  lak nak snap gamba sebelom makeup..huhuhu.." Maafkan saya * Versi detektif Conan* "

Client : Puan Sherry
Tema : Makeup cantik
Majlis : Dinner











Thanx Puan sherry sebab percayakan hasil kerja saya.. dan pembaca blog saya..terima kasih jugak sbab sudi singgah.. :))

No comments:

Post a Comment