Solekan saya untuk semua majlis :

PERTUNANGAN l PRE-WEDDING l PERSANDINGAN l BERTANDANG l MALAM BERINAI l MAJLIS SIANG l MAJLIS MALAM l PHOTOSHOOT l DLL

Saturday, April 7, 2012

Makeup Tunang - Wanie, Kg. Pandan

Assalamualaikum.. hye semua.. YaAllah,punya lah lame xjenguk blog makcik kan.??so byk sgt kot benda da pass ke belakang.. huhuhu.. bukak2 ari nie po followers pon da semakin bertambah,Alhamdulillah,semoga suke la ye singgah2 kt blog saya bace2,cuci2 mate tgok hasil kerja saya yg xseberapa ni.. huhuuh..

Kali nie nk update la makeu lagik,sesiapa yg bukan friend ngan saya kt laman Facebook,mungkin xberkesempatan nk tgok hasil.. :))


Client : Wanie Salleh
Majlis : Pertunangan
Tema : Simple and Sweet






Thanx to wanie yg menggunakan service saya..
:))

No comments:

Post a Comment